COMMUNICATIE & ONDERZOEK
Informatie is voor ieder bedrijf belangrijk. Belangrijk omdat beslissingen vaak zijn gebaseerd op informatie. Om beslissingen te nemen hebben bedrijven behoefte aan informatie over hun bedrijf of informatie gerelateerd aan hun bedrijf, zoals: hoe staan we ervoor?, hoe kunnen we
groeien?, wat kan beter?, wie zijn onze klanten en hoe tevreden zijn zij?,
hoe tevreden zijn onze medewerkers?, hoe kunnen we …. verbeteren/ oplossen?, enz… Kortom elk bedrijf heeft te maken met vragen waar zij graag antwoorden op willen hebben.
Hoewel bedrijven zelfstandig antwoorden kunnen vinden op vragen, kunnen sommige vragen alleen door een derde partij worden onderzocht. Een partij die losstaat van de organisatie, geen belangen heeft in het onderzoek en die vanuit een andere invalshoek de organisatie bekijkt. Voorbeelden hiervan zijn onderzoeks- en adviesbureaus die door bedrijven worden benaderd voor advies. Echter is het kostbaar voor organisaties om steeds voor elke vraag een onderzoek uit te voeren. Aangenomen wordt dat daarom vooral dringende vragen worden onderzocht, maar dat andere vragen onbeantwoord blijven. Dit terwijl je een onderscheid kunt maken in belangrijke en minder belangrijke vragen, maar eigenlijk elke vraag potentie heeft om onderzocht te worden, omdat het anders geen vraag was geworden.
Frankly advice richt zich voornamelijk op vragen die niet aan gerenommeerde adviesbureaus worden gesteld om te onderzoeken. Vragen waar bedrijven wel antwoord op willen hebben, maar ze te klein vinden om veel geld aan uit te geven voor onderzoek of omdat ze het onderzoek niet zelf kunnen onderzoeken wegens objectiviteit/vertrouwelijkheid.
Frankly advice doet voor bedrijven onderzoek naar vragen die bij hen spelen en waar zij graag antwoorden/adviezen op willen hebben.


COMMUNICATIE & ONDERZOEK
Informatie is voor ieder bedrijf belangrijk. Belangrijk omdat beslissingen vaak zijn gebaseerd op informatie. Om beslissingen te nemen hebben bedrijven behoefte aan informatie over hun bedrijf of informatie gerelateerd aan hun bedrijf, zoals: hoe staan we ervoor?, hoe kunnen we
groeien?, wat kan beter?, wie zijn onze klanten en hoe tevreden zijn zij?, hoe tevreden zijn onze medewerkers?, hoe kunnen we …. verbeteren/ oplossen?, enz… Kortom elk bedrijf heeft te maken met vragen waar zij graag antwoorden op willen hebben.
Hoewel bedrijven zelfstandig antwoorden kunnen vinden op vragen, kunnen sommige vragen alleen door een derde partij worden onderzocht. Een partij die losstaat van de organisatie, geen belangen heeft in het onderzoek en die vanuit een andere invalshoek de organisatie bekijkt. Voorbeelden hiervan zijn onderzoeks- en adviesbureaus die door bedrijven worden benaderd voor advies. Echter is het kostbaar voor organisaties om steeds voor elke vraag een onderzoek uit te voeren. Aangenomen wordt dat daarom vooral dringende vragen worden onderzocht, maar dat andere vragen onbeantwoord blijven. Dit terwijl je een onderscheid kunt maken in belangrijke en minder belangrijke vragen, maar eigenlijk elke vraag potentie heeft om onderzocht te worden, omdat het anders geen vraag was geworden.
Frankly advice richt zich voornamelijk op vragen die niet aan gerenommeerde adviesbureaus worden gesteld om te onderzoeken. Vragen waar bedrijven wel antwoord op willen hebben, maar ze te klein vinden om veel geld aan uit te geven voor onderzoek of omdat ze het onderzoek niet zelf kunnen onderzoeken wegens objectiviteit/vertrouwelijkheid.
Frankly advice doet voor bedrijven onderzoek naar vragen die bij hen spelen en waar zij graag antwoorden/adviezen op willen hebben.


Hoe werkt het?
01. In een gesprek geeft de opdrachtgever zijn of haar wensen weer. Wat is de vraag? Wat moet worden onderzocht?
02. Frankly advice maakt een onderzoeksvoorstel met daarin de onderzoeksvraag. Dit wordt samen met de opdrachtgever besproken en zo nodig aangepast.
03. Frankly advice voert het onderzoek uit en maakt een onderzoeksrapport (met daarin het onderzoek, resultaten, conclusies, adviezen, enz…). Hierbij wordt de opdrachtgever altijd betrokken.
04. De opdrachtgever krijgt het onderzoeksrapport. Ook kan het onderzoeksrapport gepresenteerd worden: Wat zijn de resultaten? Wat zijn de conclusies? Wat zijn de adviezen?, enz…
05. Het onderzoek wordt geëvalueerd. Frankly advice vindt het heel belangrijk dat de opdrachtgever ook echt iets met het onderzoek kan. Dus dat door de uitkomsten van het onderzoek bijvoorbeeld iets wordt verbeterd waardoor de opdrachtgever de investering in het onderzoek zo heeft terugverdient. Tot slot: Wat kan Frankly advice mogelijk nog meer voor de opdrachtgever betekenen?
Frankly advice, voor een eerlijk advies!
Hoe werkt het?
01. In een gesprek geeft de opdrachtgever zijn of haar wensen weer. Wat is de vraag? Wat moet worden onderzocht?
02. Frankly advice maakt een onderzoeksvoorstel met daarin de onderzoeksvraag. Dit wordt samen met de opdrachtgever besproken en zo nodig aangepast.
03. Frankly advice voert het onderzoek uit en maakt een onderzoeksrapport (met daarin het onderzoek, resultaten, conclusies, adviezen, enz…). Hierbij wordt de opdrachtgever altijd betrokken.
04. De opdrachtgever krijgt het onderzoeksrapport. Ook kan het onderzoeksrapport gepresenteerd worden: Wat zijn de resultaten? Wat zijn de conclusies? Wat zijn de adviezen?, enz…
05. Het onderzoek wordt geëvalueerd. Frankly advice vindt het heel belangrijk dat de opdrachtgever ook echt iets met het onderzoek kan. Dus dat door de uitkomsten van het onderzoek bijvoorbeeld iets wordt verbeterd waardoor de opdrachtgever de investering in het onderzoek zo heeft terugverdient. Tot slot: Wat kan Frankly advice mogelijk nog meer voor de opdrachtgever betekenen?
Frankly advice, voor een eerlijk advies!
Onderzoek
Frankly advice doet verschillende onderzoeken. Dit kan onderzoek zijn naar aanleiding van een vraag van een opdrachtgever waar hij of zij graag antwoord op wil hebben. Maar ook onderzoeken zoals: marktonderzoek, klanttevredenheidsonderzoek, werknemersonderzoek, etc… De onderzoeken leiden altijd tot een onderzoeksrapport. Naar aanleiding van onderzoek maken wij ook communicatieplannen, marketingplannen, etc… Kortom Frankly advice verzamelt door middel van onderzoek informatie waarmee vragen van opdrachtgevers beantwoord kunnen worden. Het is belangrijk dat met de gekregen informatie ook echt iets kan worden gedaan zodat het onderzoek zich terugverdient. Het onderzoek moet leiden tot een verbetering van iets waardoor het onderzoek waardevol wordt. Frankly advice vindt het dus belangrijk dat de opdrachtgever ook echt iets aan het onderzoek heeft. Dus dat het onderzoek zorgt voor de nuttige informatie die de opdrachtgever (samen met Frankly advice) kan gebruiken om zich te verbeteren of om bijvoorbeeld bepaalde plannen te maken. Uiteindelijk moet het leiden tot een geslaagd onderzoek waar de opdrachtgever tevreden mee is omdat het hem of haar verder heeft geholpen.
Onderzoek
Frankly advice doet verschillende onderzoeken. Dit kan onderzoek zijn naar aanleiding van een vraag van een opdrachtgever waar hij of zij graag antwoord op wil hebben. Maar ook onderzoeken zoals: marktonderzoek, klanttevredenheidsonderzoek, werknemersonderzoek, etc… De onderzoeken leiden altijd tot een onderzoeksrapport. Naar aanleiding van onderzoek maken wij ook communicatieplannen, marketingplannen, etc… Kortom Frankly advice verzamelt door middel van onderzoek informatie waarmee vragen van opdrachtgevers beantwoord kunnen worden. Het is belangrijk dat met de gekregen informatie ook echt iets kan worden gedaan zodat het onderzoek zich terugverdient. Het onderzoek moet leiden tot een verbetering van iets waardoor het onderzoek waardevol wordt. Frankly advice vindt het dus belangrijk dat de opdrachtgever ook echt iets aan het onderzoek heeft. Dus dat het onderzoek zorgt voor de nuttige informatie die de opdrachtgever (samen met Frankly advice) kan gebruiken om zich te verbeteren of om bijvoorbeeld bepaalde plannen te maken. Uiteindelijk moet het leiden tot een geslaagd onderzoek waar de opdrachtgever tevreden mee is omdat het hem of haar verder heeft geholpen.


COMMUNICATIE
Frankly advice houdt zich naast onderzoek doen bezig met alle vormen van communicatie waardoor wij u altijd wel kunnen helpen. Communicatie is een breed begrip en onderzoek maakt vaak deel uit van communicatie. Denk hierbij aan marketing- en communicatieplannen, imago-onderzoek, klanttevredenheidsonderzoek, enz… Bijna altijd heeft u informatie nodig om te komen tot hetgeen wat u wilt. Informatie over: wat is de missie/visie van mijn bedrijf?, hoe komt mijn product of dienst eruit te zien of hoe kan deze worden verbeterd?, hoe zet ik mijn product of dienst in de markt?, hoe zorg ik voor meer naamsbekendheid?, hoe kom ik aan (meer) klanten?, hoe zorg ik voor veranderingen in mijn organisatie die ten goede komen aan mijn product of dienst?, enz…
Frankly advice gebruikt vaak onderzoek om te komen tot een juiste en succesvolle benadering van wat de klant graag wilt. Hierbij is een onderscheidt te maken tussen een klein en groter onderzoek. Bij een klein onderzoek wordt gekeken naar wat de klant wil en wordt informatie gezocht om bijvoorbeeld te kijken wat de juiste strategie is voor uw bedrijf. Bij een groter onderzoek is vaak het onderzoek zelf hetgeen waar het allemaal om draait, zoals bijvoorbeeld een klanttevredenheidsonderzoek.
Naast onderzoek houdt Frankly advice zich ook bezig met alle andere zaken omtrent communicatie. Zoals bijvoorbeeld het maken en controleren van teksten en het voorzien van feedback. Of wat de opdrachtgever ook maar door Frankly advice wil laten maken/controleren/checken.
Frankly advice, voor een eerlijk advies!
COMMUNICATIE
Frankly advice houdt zich naast onderzoek doen bezig met alle vormen van communicatie waardoor wij u altijd wel kunnen helpen. Communicatie is een breed begrip en onderzoek maakt vaak deel uit van communicatie. Denk hierbij aan marketing- en communicatieplannen, imago-onderzoek, klanttevredenheidsonderzoek, enz… Bijna altijd heeft u informatie nodig om te komen tot hetgeen wat u wilt. Informatie over: wat is de missie/visie van mijn bedrijf?, hoe komt mijn product of dienst eruit te zien of hoe kan deze worden verbeterd?, hoe zet ik mijn product of dienst in de markt?, hoe zorg ik voor meer naamsbekendheid?, hoe kom ik aan (meer) klanten?, hoe zorg ik voor veranderingen in mijn organisatie die ten goede komen aan mijn product of dienst?, enz…
Frankly advice gebruikt vaak onderzoek om te komen tot een juiste en succesvolle benadering van wat de klant graag wilt. Hierbij is een onderscheidt te maken tussen een klein en groter onderzoek. Bij een klein onderzoek wordt gekeken naar wat de klant wil en wordt informatie gezocht om bijvoorbeeld te kijken wat de juiste strategie is voor uw bedrijf. Bij een groter onderzoek is vaak het onderzoek zelf hetgeen waar het allemaal om draait, zoals bijvoorbeeld een klanttevredenheidsonderzoek.
Naast onderzoek houdt Frankly advice zich ook bezig met alle andere zaken omtrent communicatie. Zoals bijvoorbeeld het maken en controleren van teksten en het voorzien van feedback. Of wat de opdrachtgever ook maar door Frankly advice wil laten maken/controleren/checken.
Frankly advice, voor een eerlijk advies!
COMMUNICATIE
Frankly advice is het bureau waar u moet zijn voor alles wat te maken heeft met communicatie. Onder communicatie kan veel worden verstaan en vaak wordt marketing daaraan gerelateerd. Wij bieden communicatiediensten in zijn breedste vorm. Dus als een opdrachtgever bij Frankly advice komt met een vraag omtrent communicatie wordt eerst gekeken naar wat de opdrachtgever precies wilt en wat de mogelijkheden zijn. Soms heeft de opdrachtgever een vraag maar weet hij of zij niet precies wat ze willen of hebben ze nog niet voor ogen hoe en wat het kan worden. Frankly advice zorgt er samen met de opdrachtgever voor dat er wordt gekeken naar de kern van de vraag. Wat willen we precies? Wat is het doel? Welke mogelijkheden zijn er? Welke tool(s) uit de ”gereedschapskist” van Frankly advice kunnen we gebruiken? Hierdoor wordt voor beide partijen duidelijk wat we moeten doen, waar we naartoe willen en hebben we een beeld van hoe het kan gaan worden. Dit met als doel dat de dienst die wij u bieden zo goed mogelijk aansluit bij uw wensen en dat we komen tot een goed eindresultaat!

COMMUNICATIE
Frankly advice is het bureau waar u moet zijn voor alles wat te maken heeft met communicatie. Onder communicatie kan veel worden verstaan en vaak wordt marketing daaraan gerelateerd. Wij bieden communicatiediensten in zijn breedste vorm. Dus als een opdrachtgever bij Frankly advice komt met een vraag omtrent communicatie wordt eerst gekeken naar wat de opdrachtgever precies wilt en wat de mogelijkheden zijn. Soms heeft de opdrachtgever een vraag maar weet hij of zij niet precies wat ze willen of hebben ze nog niet voor ogen hoe en wat het kan worden. Frankly advice zorgt er samen met de opdrachtgever voor dat er wordt gekeken naar de kern van de vraag. Wat willen we precies? Wat is het doel? Welke mogelijkheden zijn er? Welke tool(s) uit de ”gereedschapskist” van Frankly advice kunnen we gebruiken? Hierdoor wordt voor beide partijen duidelijk wat we moeten doen, waar we naartoe willen en hebben we een beeld van hoe het kan gaan worden. Dit met als doel dat de dienst die wij u bieden zo goed mogelijk aansluit bij uw wensen en dat we komen tot een goed eindresultaat!